maandag 1 mei 2017

Make-over van kamertje

De vroegere kamer van de dochter deed na het alleen wonen van de zoon dienst als poppenkamer. Nu ook de dochter het huis uit is, is de poppenkamer verhuist naar de grotere kamer en werd het eens tijd voor een grondige opknapbeurt van het kleine kamertje. Ik wou het een echte romantische uitstraling geven en laat jullie de volledige make-over zien.
Zo zag de kamer er 18 jaar lang uit...
Ik zocht naar romantisch bloemetjespapier met bijpassende behangrand en vond via de site van Miss Marple. 
Dit is het resultaat na de verf- en behangbeurt...
Het oude toiletkastje heb ik een verfrissend witte kleur gegeven.
Het raam en de deur een vers laagje vernis...

Het oude bed en kast ook in het wit...





De kamer achteraf decoreren was het leukste...
Het beren-hoekje waar ik mijn zelfgemaakte beren kan uitstallen...
Juffrouw beer gaat op reis en heeft alvast haar reiskoffer gevuld...
Onderaan twee lieve konijntjes
Op een wandrekje zit nog een familie beren met daarboven een schilderij in kruissteek dat ik jaren geleden maakte.
Ana, een Heubach Köppelsdorf pop zit op een stapel linnengoed...
Deze juffrouw beer is zich aan het opmaken voor een dagje uit...
Aan het uiteinde van het bed een héél oude koffer met daarop een grote mand vol oude babykleertjes en een lief lammetje.
Dit leuke trio kocht ik ooit op een rommelmarkt in Brugge.
Aan de kast oude kleerhangers met linnengoed ik ben nog op zoek naar een mooie wandkapstok maar deze vind ik ooit wel.
En tenslotte juffrouw konijn in een hoekje op een rond tafeltje.

















3 opmerkingen:

  1. Ohhh!!! querida amiga,me ha encantado saber de ti.
    El cambio de la habitación están acertado,te ha quedado realmente bonita y muy romantica,compartimos el mismo gusto,de hecho yo tengo ese papel en mi baño.
    La hora de la decoración es lo mejor,que buen gusto,que feliz me ha hecho tu publicación.Gracias por compartir,voy a ver de nuevo cada foto ampliada.
    Bss apretaos!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een romantisch en lumineus kamer, Christelle! Jij hebt zeer goed gewerkt. Het werd een echte droomkamer... Groetjes.Noëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk romantisch ingericht kamertje is dat geworden. Daar zul je vast veel te vinden zijn om te genieten van al je mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen