vrijdag 13 december 2019

Kanten kerstboompjes

Afgelopen dagen had ik weer eens wat tijd om te knutselen en daar is de kerstperiode de leukste tijd van het jaar voor.
Je ziet 1001 leuke ideeën passeren op het net, waaronder de kanten kerstboompjes waar ik helemaal weg van ben.
Deze wilde ik toch eens proberen, kocht drie formaten piepschuim kegels en begon met het kleinste, wat me heel goed lukte en algauw volgden nummer twee en drie
Kleinste...

De middelste maat...
De grootste maat.
         
Een oud popje dat al heel lang op een bestemming lag te wachten in een doos gaf ik vleugeltjes en werd een engeltje.

De bedoeling was om alle boompje plus het engeltje onder een glazen stolp te plaatsen maar het kleinste boompje kon er niet meer bij en moest wijken voor de andere.
Toch kreeg het een mooi plaatsje in het kleinste kamertje want ook daar snuif je de kerstsfeer op.

En dan maar proberen om alles op de juiste manier onder de stolp te krijgen...
Stolp erover...
Onder de kant heb ik lichtjes aangebracht zodat ze kan dienen als sfeerlamp
Ben best wel tevreden met het resultaat...
Prettige kerstdagen!
Liefs Christelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten