donderdag 25 april 2013

Romantisch duo...

Wat een prachtige lentedag was het gisteren toch! Heb even in de Wibra rondgelopen en alhoewel ik mij had voorgenomen om geen nieuwe dingen meer te kopen, kon ik het toch niet laten om deze mooie spulletjes mee te nemen. Ze waren spotgoedkoop en dacht ach... waarom niet...


... en ik maakte er dit geheel van.


Aan  het theelichtje met romantisch metalen kantje, bond ik een leuk strikje en plaatste er een lavendelkaarsje in...


De twee metalen ajour- bloempotjes bekleedde ik binnenin met lila papier, enkele strikjes aan en schikte er dan trosroosjes in...


... dan nog een bijpassend lavendelzakje die ik ooit eens geborduurd heb en ik heb voor een prikje weer iets moois in huis...


De magnolia staat ook eindelijk in bloei...


... en ook de viooltjes staan op hun best...


Ze voorspellen vandaag terug een mooie dag, dus geniet ervan met volle teugen!



9 opmerkingen:

  1. Echt prachtig, zo zie je maar dat je geen dure spulletjes hoeft te kopen
    om zo een gezellige creatie te creëren.
    Geniet van het zonnetje in je mooie tuin,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi geheel en de magnolia staat er ook prachtig bij.
    Geniet van de zonnige dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Christelle.
    Wat gezellig die mooie rozen. Ik kom ook graag bij wibra en action. Je vind er altijd wel wat.
    De magnolia is prachtig. Het ruikt altijd zo lekker vind ik,alleen jammer dat hij zo snel uitvalt.Wat een geweldige tuin heb je.
    Dikke knuf van Rens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Christelle,

    Je doet je blognaam wel eer aan met deze prachtig gemaakte decoratie.....van rozen,kant en lavendel.

    En je tuinfoto's zijn een lust voor het oog,heerlijk sfeertje!!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Christella,

    Wat een verukkelijk mooie lentepost!
    Alle foto`s zijn prachtig..leuk gedecoreerd. En jouw tuin...echt een sprookje...zo MOOI!!!!!

    liefs

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi gedaan! En de kleurtjes zo mooi, wat een enig prieeltje heb jij!

    Lieve groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Christelle, wat kun je toch een leuke spulletjes vinden bij de Wibra he!
    En je theehuisje in je tuin....wauw wat gaaf zeg...je hebt een prachtige tuin, dat is weer genieten met dit weer.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O Christelle wat heb jij een prachtige tuin zeg!!!! Wat zal je daar heerlijk van genieten. Zo mooi met dat bruggetje en dat huisje er achter. En je spulletjes van de Wibra zijn ook echt leuk! Volgens mij heb je je blog ook veranderd? Ziet er in ieder geval heel erg mooi uit! Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Christelle, wat een prachtig geheel heb je er van gemaakt, zo heerlijk romantisch :)
    Iedereen heeft het al gezegd........maar ik ben ook helemaal weg van je tuin, ik zo graag een kopje thee komen drinken in het tuinhuisje :)

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen